19 Şubat 2009

Kasaplık antrenmanı

Neo Freerunner üstündeki USB prizinin OTG değil de mini-usb şeklinde olması biraz sinir bozucu, çünĸü piyasada bunu dişi USB prizine dönüştüren bir kablo yok. Ben de bu yüzden kasaplık ederek bir USB-PS/2 çeviricinin içinden USB prizini ayıkladım.
Image Hosted by ImageShack.us
Aradaki kablolar sıcak yapıştırıcı(silikon) ile kaplı olduğu için bunu ayıklamak biraz zaman aldı. Falçata kullanarak adım adım kırptım silikonu ama sonuçta çıplak ve seksi bir prizim oldu. Şimdi bu prizin bir de diğer ucunu elde etmek var, yakında onu da yaparım. Diğer yandan tesadüfen(malzeme dükkanında bir yanlış anlama sonucu) elime aşağıdki güzellik geçti.
Image Hosted by ImageShack.us
Bu sayede standart USB kabloları kullanarak abuk fikirlerimi deneyebilirim. Yakın zamanda bir kaç Freerunner projesi yapıp yayınlamayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder